Projekt 5 Keys to the Future
Projekt „5 kluczy do przyszłości” na podstawie "Teoria gier epistemicznych" Davida W. Shaffera jako podejście pedagogiczne wykorzystujące narrację science fiction, aby zbadać wysiłki ludzkości zmierzające do odzyskania utraconych kompetencji w zakresie komunikacji , logiki, nauki , technologi iobywatelstwa w przyszłym świecie.
Projekt „5 kluczy do przyszłości” to wizja edukacyjnej podróży, której akcja rozgrywa się w roku 2050, w którym ludzkość utraciła kluczowe kompetencje, które niegdyś podtrzymywały komunikację, logikę, odkrycia, technologię i życie społeczne. Poprzez interdyscyplinarne, oparte na narracji podejście, uczniowie z różnych krajów europejskich wyruszają na wspólną misję, aby na nowo odkryć i zrekonstruować te utracone „klucze” do rozwoju ludzkości. Projekt integruje rozumowanie naukowe, refleksję etyczną i kreatywną współpracę, przekształcając abstrakcyjne umiejętności XXI wieku w namacalne, życiowe doświadczenia w ramach immersyjnej narracji edukacyjnej.