•  

    Projekt „5 kluczy do przyszłości” na podstawie "Teoria gier epistemicznych" Davida W. Shaffera jako podejście pedagogiczne wykorzystujące narrację science fiction, aby zbadać wysiłki ludzkości zmierzające do odzyskania utraconych kompetencji w zakresie komunikacji , logiki, nauki , technologi iobywatelstwa w przyszłym świecie.

    Projekt „5 kluczy do przyszłości” to wizja edukacyjnej podróży, której akcja rozgrywa się w roku 2050, w którym ludzkość utraciła kluczowe kompetencje, które niegdyś podtrzymywały komunikację, logikę, odkrycia, technologię i życie społeczne. Poprzez interdyscyplinarne, oparte na narracji podejście, uczniowie z różnych krajów europejskich wyruszają na wspólną misję, aby na nowo odkryć i zrekonstruować te utracone „klucze” do rozwoju ludzkości. Projekt integruje rozumowanie naukowe, refleksję etyczną i kreatywną współpracę, przekształcając abstrakcyjne umiejętności XXI wieku w namacalne, życiowe doświadczenia w ramach immersyjnej narracji edukacyjnej.